Tervislikud pannkoogid (ilma nisujahu ja piimata)

Need pannkoogid sündisid otsesest vajadusest, sest kodus olid tõbised lapsed, kes nõudsid hommikusöögiks pannkooke. Kuna igasuguste nohude-köhade puhul välistan menüüst piimatooted, siis nuputasin, kuidas teha lastele tervislikud, kui siiski maitsvad pannkoogid.

Pannkoogid, mis ei sisalda ei piimatooteid ega nisujahu, koosnevad hoopis banaanidest, munadest, kaerajahust ja veest. Kuna banaanid annavad ise juba magusust, siis üldiselt ma suhkrut juurde ei lisa, aga kes soovib magusamaid pannkooke, siis võib lisada veidike rafineerimata suhkrut.

Tervislikud pannkoogid (ilma nisujahu ja piimata)

2 banaani
2 muna
soovi korral 1 sl rafineerimata suhkrut
näpuotsatäis soola
1 dl kaerajahu
1-2 dl gaseeritud vett

praadimiseks kookosõli

Pane banaanid ja munad kaussi ning püreesta saumikseriga. Sega juurde suhkur, sool ja kaerajahu. Lisa gaseeritud vesi. Lase 20 minutit seista. Kuumuta pannil kookosõli ja prae väiksed pannkoogid mõlemalt poolt kuldseks. 



Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.